با مزایای خدمات گیل تگ آشنا شوید

ارائه خدمات تخصصی در محل

 گیل تگ با ارائه خدمات فنی در محل و در حضور شما، به کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین کاهش آسیب های احتمالی ناشی از جابجایی وسایل خانگی بزرگ کمک می کند.

نرخ خدمات منصفانه

این مجموعه دارای پروانه کسب از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه ها مطابق نرخ مصوب اتحادیه است. براورد حدودی هزینه، پیش از اقدام به تعمیر انجام می شود و پرداخت هزینه خدمات پس از اتمام کار می باشد.

قطعات اصلی و با کیفیت

استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت به افزایش عمر مفید دستگاه شما و کاهش هزینه های ناشی از خرابی های مجدد کمک می کند. تضمین عملکرد صحیح دستگاه و تعویض در صورت خرابی پیش از پایان دوره تضمین, از تعهدات گیل تگ به شما مشتریان ارجمند است.

با خدمات گیل تگ آشنا شوید

تعمیرات یخچال فریزر در رشت


تعمیرات انواع یخچال فریزرهای سامسونگ، ال جی، فیلور، بوش، سونیا، امرسان، یخساران و انواع یخچال فریزرهای خانگی، صنعتی و آزمایشگاهی، تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر، نشت یابی و شارژ گاز، تعویض موتور یا کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید و ...  با تضمین تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده در سریعترین زمان ممکن | تعمیر یخچال فریزر در منزل در رشت

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش گروه صنعتی جهان شرق در رشت

ارائه خدمات نصب و تعمیرات یخچال و فریزر گروه صنعتی جهان شرق با برندهای الکتروجنرال، وستر، جنرال شرق، پارس بابر، پارس چیلر، سهند و هیلار در رشت



تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت


نصب، سرویس و تعمیرات ماشین های لباسشویی ال جی، سامسونگ، حایر، آبسال، اسنوا، پاکشوما، ایندزیت، زانوسی، بوش و ... در رشت

تعمیر برد الکترونیکی (Electronic Board)، سه نظام، بلبرینگ، کاسه نمد، کمک فنر، میکروسوییچ درب(ِDoor Latch)، هیدروستات (Hydrostat)، شیر برقی (Electric Valve)، پمپ تخلیه (Drain Pump) و سایر قطعات الکتریکی و مکانیکی ماشین های لباسشویی با ضمانت تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده در سریعترین زمان ممکن

رفع عیب لرزش و صدای زیاد، عدم آبگیری، عدم تخلیه، روشن نشدن، اتصالی، آبریزش و عدم چرخش موتور ماشین های لباسشویی در اسرع وقت
نصب، تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در منزل در رشت



تعمیرات کولر گازی در رشت


نصب، سرویس و تعمیرات کولرهای هایسنس، اجنرال، سامسونگ، ال جی، TCL، JM،  گری، کنوود، تاچی، دوو و ... در رشت

نصب، تعمیر و سرویس کولرهای گازی اسپلیت و پنجره ای در منزل

رفع آبریزش، عیب یابی و رفع عیب کولر اسپلیت، نشت یابی، تعمیر برد الکترونیک، تعمیر موتور فن اواپراتور و کندانسور کولر گازی در رشت

سرویس و تعمیرات، نصب و جابجایی و شارژ گاز کولر گازی



تعمیرات برد الکترونیکی در رشت


مجموعه فنی و مهندسی گیل تگ آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر برد الکترونیکی انواع یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی اسپیلت و پنجره ای، محافظ برق، ست کنترل پمپ آب و ... می باشد.



برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده در زمینه تعمیرات یخچال فریزر، کولر گازی اسپیلت و ماشین لباسشویی به آدرس http://sedaghatac.blogfa.com/ و یا به آدرس کانال ما در تلگرام به نشانی gilteg@ مراجعه فرمایید. همچنین نمونه کارها در منوی اصلی سایت در بخش نمونه کارها و مجله قابل مشاهده است.

ارتباط با ما:
@sedaghatimilad
09112305332
09019413305
https://t.me/GilTEG

درباره ما

گروه فنی مهندسی گیلان (گیل تگ)

این مجموعه آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع برندهای داخلی و خارجی ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و ساید، کولر گازی، ماشین ظرفشویی و تعمیرات برد الکترونیکی در شهر رشت و بخش هایی از استان گیلان می باشد.

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش گروه صنعتی جهان شرق در رشت
دارای پروانه کسب از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و مجوز صنف
استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت
ضمانت خدمات همراه با ارائه فاکتور

تلفیق تجربه و دانش تخصصی، کیفیت خدمات فنی گیل تگ را تضمین میکند. متخصصان ما با بروز کردن مداوم اطلاعات فنی خود، تشخیص و رفع عیب دستگاه های مدرن را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر نموده اند. با توجه به افزایش هزینه خرید کالا و قطعات، این مجموعه همواره تلاش دارد تا بهینه ترین روش را برای تعمیر محصول شما ارائه نماید. یکی از روش های بهینه برای کاهش هزینه های تعمیرات، تعمیر برد الکترونیکی و یا سایر قطعات قابل تعمیر محصولات بجای تعویض آن است که در اولویت کار این مجموعه می باشد.
 
برای مشاهده بعضی از تعمیرات انجام شده، در قسمت منوی سایت به بخش "نمونه کارها" مراجعه نمایید و یا به آدرس کانال ما در تلگرام به نشانی gilteg@ مراجعه کنید.

شماره تماس: 09112305332 صداقتی

جدیدترین پروژه ها و مقالات

برندهای تحت پوشش خدمات گیل تگ

تماس با کارشناس
نمونه کار