مرکز مجاز تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت، آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال در محل شما میباشد. با استفاده از خدمات مجموعه گیل تگ میتوانید از اعزام تعمیرکار به محل و صرفه جویی 75% در هزینه ها بهره مند گردید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما، به معرفی نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق میپردازیم:

فهرست

لیست نمایندگی‌های اصلی تعمیرات یخچال ایران شرق

نحوه تماس با مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در گیل تگ

خدمات تعمیر یخچال ایران شرق به چه صورت است؟

تعمیر یخچال ایران شرق در محل

خدمات پس از فروش یخچال ایران شرق به چه صورت است؟

راهنمای تعمیر و عیب یابی یخچال ایران شرق در منزل یا محل شما توسط تعمیرکار گیل تگ

تعمیرکار یخچال ایران شرق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ارورها و کدهای خطای یخچال فریزر ایران شرق

ایرادات یخچال ایران شرق و رفع عیب آن

هزینه تعمیر در مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت

استفاده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت توسط گیل تگ چه مزیت هایی دارد؟


لیست نمایندگی‌های اصلی تعمیرات یخچال ایران شرق

برای اطلاع از نحوه بهره مندی از خدمات نمایندگی اصلی تعمیرات یخچال ایران شرق در ادامه این مقاله با ما همراه باشید:

  • در هنگام خرید یخچال، از سوی فروشگاه به شما ضمانت نامه ای تقدیم میگردد که با دقت به آن متوجه خواهید شد شماره ای برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق روی آن نوشته شده است. لیست نمایندگی‌های مجاز و اصلی تعمیرات یخچال فریزر ایران شرق در دفترچه خدمات ارائه شده است. در صورتی که هنوز گارانتی یخچال فریزر شما دارای اعتبار است می توانید به آن لیست مراجعه نمایید.
  • همچنین در صورتی که قبلا از مرکز مربوطه خدماتی را دریافت نموده اید اما از آن رضایت نداشتید، میتوانید از مرکز خدمات  تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت توسط مجموعه فنی مهندسی گیل تگ بهره مند شوید.
  • همانطور که گفته شد، با تمام شدن دوره گارانتی یخچال ایران شرق خود نیز شما میتوانید از خدمات این مرکز استفاده نمایید.


نحوه تماس با مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق رشت

برای تماس با کارشناس گیل تگ و ثبت درخواست تعمیرات یخچال ایران شرق در منزل در رشت، کافی است با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • کارشناس ما با توجه به مشکلات یخچال فریزر که توسط شما اعلام می شود، عیب اولیه دستگاه را تشخیص داده و براورد اولیه هزینه را خدمت شما ارائه می نماید. 
  • در مرحله بعدی، در صورتی که آدرس ارسال نمایید، در اسرع وقت تعمیرکار با تجهیزات کامل در محل شما حضور خواهد داشت.
  • بعد از انجام تعمیرات،  فاکتور خدمات ارائه شده را به شما تقدیم میکند.
  • همچنین خدمات ارائه شده برای شما گارانتی میشود و در صورت بروز همان مشکل در کمتر از شش ماه، تعمیرکار برای رفع عیب بدون دریافت هزینه مجدد، اعزام میگردد.


خدمات تعمیر یخچال ایران شرق به چه صورت است؟

ارائه خدمات تعمیر یخچال ایران شرق از سوی این مرکز مطابق با موارد زیر خواهد بود:

  • در صورت تعویض قطعات این قطعات با قطعه های فابریک و شرکتی عوض میشوند.
  • بعد از انجام کار از سوی تعمیرکار یخچال ایران شرق به شما فاکتور خدمات ارائه شده دریافت میشود.
  • همچنین قطعات استفاده شده در هنگام تعمیر یخچال ایران شرق شما گارانتی 6 الی 12 ماهه دارند.


تعمیر یخچال ایران شرق در محل

تعمیر یخچال ایران شرق در محل از جهات زیادی به سود شما خواهد بود که در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم:

  • تمام مراحل تعویض قطعات وتعمیر یخچال ایران شرق در محل و مقابل دیدگان شما خواهد بود.
  • با اعزام تعمیرکار به محل شما نیازی به پرداخت هزینه های حمل ونقل وجود ندارد.
  • همچنین از ایجاد آسیب به دستگاه شما در طول مسیر نیز جلوگیری میگردد.


خدمات پس از فروش یخچال ایران شرق به چه صورت است؟

یکی از سوالاتی که برای مصرف کنندگان ایجاد میگردد این موضوع است که خدمات پس از فروش یخچال ایران شرق به چه صورت است؟ در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • با برقراری تماس با شماره ای که بر روی ضمانت نامه دستگاه شما ثبت شده است میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخجال ایران شرق استفاده نمایید.
  • همچنین در صورتی که از خدمات ارائه شده از این مرکز رضایت کافی را نداشتید و یا دوره گارانتی یخچال شما تمام شده است میتواندی از خدمات تعمیر یخچال ایران شرق در نمایندگی رشت مجموعه گیل تگ  بهره مند شوید.

راهنمای تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر ایران شرق در منزل یا محل شما توسط تعمیرکار گیل تگ

گیل تگ، مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت، همواره با هدف آموزش هایی در جهت عیب یابی اولیه برای شما مصرف کنندگان گام برداشته تا در صورت ایجاد ایرادات جزئی نیازی به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخجال ایران شرق نداشته باشید و بتوانید خودتان ایراد یخچال ایران شرق را برطرف نمایید. همچنین اگر در هر کدام از این مراحل سوالی برای شما پیش آمد میتوانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه آن را مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به پاسخگویی و راهنمایی شما بپردازند.


تعمیرکار یخچال فریزر ایران شرق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای اطلاع شما عزیزان از اینکه تعمیرکار یخچال ایران شرق چه ویژگی هایی باید داشته باشد در ادامه به این موضوع میپردازیم:

  • این فرد باید در ساعت مشخص شده برای تعمیر یخچال ایران شرق در محل شما حضور داشته باشد.
  • همچنین باید تجربه و تخصص کافی برای پیدا کردن ایراد و برطرف کردن آن در کوتاهترین زمان را داشته باشد.
  • رعایت نکات بهداشتی و اخلاقی نیز باید در راس کار این فرد قرار داشته باشد.


کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید ایران شرق

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید ایران شرق 10 مورد بوده و همگی خرابی یکی از قطعات داخلی را نشان می دهند. آشنایی با مفهوم این کدهای خطا بدون شک به این معنا نیست که می توانید بدون تخصص آنها را برطرف کنید، اما می توانید با توجه به اهمیت هر یک برای تعمیر توسط تعمیرکاران حرفه ای اقدام نمایید. برای آشنایی با معنا و مفهوم هر یک از ارورها و کدهای خطا یخچال فریر و ساید ایران شرق و نحوه رفع آنها در این بخش از آموزش تعمیر یخچال فریزر گیل تگ همراه ما باشید.

عیب یابی و رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید ایران شرق

عیب یابی و رفع کدهای خطای یخچال فریزر ایران شرق نیاز به تجربه و آشنایی با خطاهای این دستگاه دارد. پیشنهاد میکنیم این کار را به تکنسین های ما بسپارید تا با هزینه اندک خطاهای یخچال فریزر و ساید شما را رفع نماییم. 09112305332


کد خطای E1 یخچال فریزر ایران شرق
کد خطا E2 یخچال فریزر ایران شرق
ارور E3 یخچال فریزر ایران شرق
ارور F1 یخچال فریزر و ساید ایران شرق
کد خطای F2 یخچال فریزر و ساید ایران شرق
کد خطای F3 یخچال فریزر ایران شرق
کد خطای 10K&1 یخچال فریزر و ساید ایران شرق
کد خطای H1 یخچال فریزر ایران شرق
کد خطای H2 یخچال فریزر ایران شرق
کد خطای C1 یخچال فریزر ایران شرق


کد خطای E1 یخچال فریزر ایران شرق

یکی از ارورهای یخچال فریزر ایران شرق که ممکن است با آن مواجه شوید، ارور E1 می باشد که به معنای خرابی سنسور دمای یخچال است. این سنسور وظیفه اندازه گیری دمای یخچال را بر عهده دارد و در صورت خراب شدن آن، ممکن است موتور برای مدت طولانی روشن باشد یا دمای داخل دستگاه گرم شود. برای رفع این ارور نیاز به تعمیر یخچال فریزر به صورت تخصصی نیست و کافیست سنسور دما را جستجو و آن را با قطعه اصل جایگزین کنید.

کد خطا E2 یخچال فریزر ایران شرق

در کابین فریزر نیز سنسور سنجش دما در نظر گرفته شده و ارور E2 یخچال فریزر ایران شرق به معنای خرابی این قطعه است. بررسی کنید که آیا سنسور سالم است یا خیر؟ در صورت معیوب بودن قطعه آن را تعویض کنید.

ارور E3 یخچال فریزر ایران شرق

از دیگر کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر ایران شرق می توان به ارور E3 اشاره کرد. با تعویض این قطعه می توان مشکل را برطرف کرد.

ارور F1 یخچال فریزر و ساید ایران شرق

فن یخچال فریزر نقش بسیار مهمی در به جریان انداختن هوای سرد در تمام بخش ها داشته و به دلایل مختلف ممکن است خراب شود. با خراب شدن این قطعه کد خطا و ارور F1 یخچال فریزر ایران شرق را مشاهده خواهید کرد. موتور فن و سیم پیچی آن باید بررسی و در صرت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

کد خطای F2 یخچال فریزر و ساید ایران شرق

ارور F2 یخچال فریزر ایران شرق نشان دهنده خرابی در فن فریزر می باشد. فن فریزر نیز مانند یخچال در تبادل و پخش هوای سرد در تمام بخش ها نقش مهمی دارد و در صورت خرابی آن با ارور F2 روبرو خواهید شد. موتور، پره های فن و همچنین سیم پیچی آن باید بررسی و تعمیرات انجام شود. در برخی از مواقع تنها راه ممکن است تعویض فن باشد که توسط تعمیرکار باید انجام شود.

کد خطای F3 یخچال فریزر ایران شرق

یکی دیگر از مهم ترین کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر ایران شرق، ارور F3 می باشد. این ارور نشان دهنده خرابی در فن موتور یا کمپرسور بوده و به عدم توجه به آن فشار زیادی را به موتور وارد می کند. با تعمیر یا تعویض این قطعه می توان ارور F3 یخچال فریزر ایران شرق را برطرف کرد.

کد خطای 10K&1 یخچال فریزر و ساید ایران شرق

در صورت مواجه شدن با ارور K10 یا K1، لازم است سنسورهای K10 و K1 بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.

کد خطای H1 یخچال فریزر ایران شرق

المنت از قطعات بسیار مهمی می باشد که در زمان مناسب برفک ها را ذوب می کند. در صورت خراب شدن این قطعه کد خطای H1 یخچال فریزر ایران شرق را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. المنت را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

کد خطای H2 یخچال فریزر ایران شرق

در صورت خراب شدن المنت فریزر ارور H2 یخچال فریزر ایران شرق روی صفحه نمایش داده میشود. با تعویض المنت می توان این ارور را برطرف کرد.

کد خطای C1 یخچال فریزر ایران شرق

یکی دیگر از مهم ترین کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر ایران شرق می توان به ارور C1 اشاره کرد. این ارور نشان دهنده اشکال و خرابی در کمپرسور بوده و برای رفع آن می توانید با ما در گروه فنی مهندسی گیلان (گیل تگ) تماس بگیرید.


ایرادات یخچال ایران شرق و رفع عیب آن

علت ایجاد صدای یخچال چیست؟ نحوه تعمیر یخچال ایران شرق در این مواقع

کارکرد استاندارد یخچال به صورت بی صدا میباشد به همین دلیل در ادامه به علت ایجاد صدای بلند در یخچال ایران شرق و راهکار برطرف کردن آن میپردازیم:

  • ممکن است یخچال خود را به خوبی تراز نکرده باشید برای برطرف کردن صدای یخچال در اینصورت باید اقدام به تراز کردن مجدد یخچال خود نمایید.
  • ممکن است ترموستات یخچال شما معیوب شده باشد که برای تعمیر آن باید با یک تعمیرکار یخچال ایران شرق تماس بگیرید.
  • ممکن است یک جسم خارجی بین بدنه یخچال و دیوار پشتی آن قرار گرفته باشد که موجب ایجاد صدا شده باشد، بهتر است اطراف یخچال خود را بررسی نمایید.

علت نشت یخچال چیست؟ برای تعمیرات یخچال ایران شرق در این مواقع چه باید کرد؟

نشت آب یکی از مشکلات رایج ایجاد شده در یخچال ها میباشد که در ادامه به بررسی علت نشت آب و نحوه برطرف کردن آن میپردازیم:

  • ممکن است نشت آب به علت کثیف بودن درین یخچال شما ایجاد شده باشد که برای برطرف کردن مشکل در این وضعیت باید با استفاده از یک سیخ انعطاف پذیر این مسیر را باز نمایید.
  • همچنین گاهی در هنگام پر کردن آبسرد کن بیشتر از حد استاندارد در مخزن آن آب میریزید که در این وضعیت از اطراف آن آب سرازیر میگردد برای برطرف کردن مشکل در این وضعیت باید آب اضافی آبسرد کن را تخلیه نمایید.
  • در صورتی که نشت آب از قسمت های زیری یخچال شما ایجاد شده برای رفع این مشکل باید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق استفاده نمایید.

علت خنک نکردن یخچال چیست؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در این مورد

خنک نکردن یخچال یکی از معضلاتی است که در صورت ایجاد شدن باید در صدد رفع آن برآیید در ادامه به بررسی علت خنک نکردن یخچال و راهکار رفع این مشکل در یخجال ایران شرق میپردازیم:

  • ممکن است درجه تنظیم شده برای یخچال خود را به صورت نادرست تنظیم کرده باشید که برای برطرف کردن مشکل خنک نکردن در این صورت باید درجه یخچال خود را مجدد تنظیم نمایید.
  • همچنین ممکن است سنسور دمایی یخچال شما معیوب شده باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید از یک تعمیرکار یخچال ایران شرق کمک بگیرید.
  • در صورت کمبود گاز یخچال نیز ممکن است شاهد خنک نکردن در یخجال خود باشید که برای رفع این مشکل باید با یک نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق تماس بگیرید.

علت ایجاد برفک در یخچال چیست و نحوه تعمیر یخچال ایران شرق در این وضعیت چگونه است؟

ایجاد برفک یکی از مشکلات رایج در یخچال ها میباشد که در ادامه به بررسی علت ایجاد برفک در یخچال و نحوه تعمیر یخچال ایران شرق میپردازیم:

  • ورود هوای گرم به فضای داخلی یخچال به دنبال پارگی لاستیک دور درب یخچال یکی از عوامل ایجاد برفک در یخچال میباشد که برای برطرف کردن این مشکل باید از یک تعمیرکار یخچال ایران شرق بخواهید آن را برای شما تعویض نماید.
  • ممکن است گاز یخچال شما زیاد باشد که برای تنظیم این گاز باید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق استفاده نمایید.
  • قرار دادن غذاهای بخار دار در یخچال میتواند منجر به ایجاد برفک در دراز مدت باشد، برای جلوگیری از ایجاد این وضعیت بهتر است غذاها را زمانی که داغ هستند در یخچال قرار ندهید.

علت یکسره کار کردن یخچال چیست؟ برای تعمیر یخچال ایران شرق در این مواقع چه باید کرد؟

کارکرد یکسره یخچال از جمله ایراداتی است که در صورت برطرف نکردن آن ممکن است باعث وارد شدن صدمات بیشتر به یخچال شما گردد به این منظور در ادامه به بررسی اینکه چرا یخچال یکسره کار میکند و راهکار تعمیر آن چیست میپردازیم:

  • ممکن است سطح زیری یخچال شما مناسب نباشد که در اینصورت شاهد کارکرد یکسره یخچال خواهید بود برای برطرف کردن آن اقدام به اصلاح سطح زیری یخجال خود نمایید.
  • ممکن است کمپرسور یخچال شما معیوب شده باشد که در اینصورت باید برای تعمیر آن از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق بهره مند شوید.
  • ممکن است ترموستات یخچال شما به مشکل برخورده باشد که برای تعمیر یخچال ایران شرق در این وضعیت باید با یک تعمیرکار یخچال ایران شرق تماس بگیرید.

هزینه تعمیر در مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت

یکی از دغدغه های افراد در هنگام خراب شدن یخچال ها هزینه های تعمیر آن است به این دلیل در ادامه به بررسی هزینه تعمیر در مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در آی پی امداد میپردازیم:

  • اعلام دقیق هزینه ها تنها بعد از رویت دستگاه توسط تعمیرکار امکان پذیر است.
  • همچنین قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیر یخچال فریزر ایران شرق شما تعویض گردد در این قیمت تاثیرگذار است
  • قرار داشتن یخچال شما در دوره گارانتی نیز بر قیمت نهایی تعمیر یخچال شما تاثیرگذار است.


استفاده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در رشت توسط مجموعه گیل تگ چه مزیت هایی دارد؟

برای راهنمایی شما برای داشتن یک انتخاب آگاهانه در نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در ادامه به بررسی این موضوع که استفاده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال ایران شرق در مجموعه گیل تگ چه مزیت هایی دارد میپردازیم:

  • اعزام تکنسین مجرب در اسرع وقت به محل شما.
  • تشخیص به موقع و برطرف کردن مشکل یخچال شما با استفاده از قطعات اصلی و فابریک شرکتی.
  • ارائه فاکتور پس از انجام خدمات توسط تعمیرکار یخچال ایران شرق.
  • گارانتی قطعات تعویض شده.
  • صرفه جویی تا 75% در هزینه ها.



برای آشنایی با سایر خدمات ما و همچنین اطلاع از مزایای خدمات گیل تگ به صفحه نخست سایت مراجعه نمایید.

برای مشاهده نمونه کارهای تعمیر یخچال فریزر در رشت اینجا کلیک نمایید.


ارتباط با ما:

@sedaghatimilad
09112305332
09019413305
https://t.me/GilTEG