دلایل نشت آب در ماشین لباسشویی

نشت آب در ماشین لباسشویی می تواند نشانه خرابی بخش های مختلفی از دستگاه باشد و دلایل متنوعی داشته باشد. در این مقاله به بررسی دلایل نشت آب در ماشین لباسشویی می پردازیم. 

دلیل اول:
پمپ تخلیه آب را از داخل ماشین لباسشویی به بیرون هدایت می کند. اگر پمپ تخلیه آسیب دیده باشد و یا اینکه مستهلک شده باشد، پمپ تخلیه ممکن است دچار نشتی آب باشد.


دلیل دوم:
مستهلک شدن کاسه نمد، می تواند موجب عبور آب از کاسه نمد گردد. اگر در ماشین لباسشویی کاسه نمد دچار نشتی آب گردد، آب از طریق کاسه نمد وارد بلبیرنگ ها شده، و این به نوبه خود باعث خرابی بلبیرینگ ها می شود. جهت رفع این مشکل علاوه بر کاسه نمد، بلبیرینگ های لباسشویی نیز باید تعمیر گردند. توجه داشته باشید که فرایند تعمیر این خرابی در ماشین لباسشویی، فرایندی پیچیده و نیاز به تجربه و دانش کافی در زمینه تعمیرات ماشین های لباسشویی دارد چون در اکثر موارد باید اکثر قطعات ماشین لباسشویی شما باید دمونتاژ و مونتاژ گردند.


دلیل سوم:
نوار دور درب ماشین لباسشویی ممکن است دچار پارگی گردد که این به نوبه خود موجب نشت آب از داخل نوار می گردد. جهت تعویض نوار دور درب ماشین لباسشویی الجی، سامسونگ، پاکشوما، آبسال، و سایر لباسشویی های ایرانی و خارجی می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.


دلیل چهارم:

خرطومی دیگ ماشین لباسشویی به پمپ تخلیه ممکن است دچار آسیب و پارگی شده باشد، در این گونه موارد باید جهت تعمیر ماشین لباسشویی باید این خرطومی تعویض گردد.


دلیل پنجم:
خرابی شلنگ تخلیه می تواند موجب ایجاد نشت آب گردد. این خرابی موجب ایجاد اتفاقی رایج در زمینه نشت آب از اتصال بین پمپ تخلیه و پشت ماشین لباسشویی می گردد. اگر ماشین لباسشویی خیلی به دیوار فشار داده شود، شلنگ تخلیه دچار ساییدگی شده و موجب نشت آب میگردد. در این گونه مواقع جهت انجام تعمیرات ماشین لباسشویی الجی، سامسونگ، پاکشوما، آبسال، ایندزیت، ال جی و ... در رشت می توانید با ما در تماس باشید.

 جهت مشاهده تعمیرات انجام شده در زمینه رفع مشکل آبریزش ماشین های لباسشویی سامسونگ، الجی، پاکشوما، آبسال، هایر، ایندزیت و ... در رشت میتوانید به آدرس http://sedaghatac.blogfa.com/مراجعه فرمایید یا در منوی اصلی سایت نمونه کارها را مشاهده نمایید.

09112305332

09019413305


برای آشنایی با مزایای خدمات مجموعه گیل تگ و همچنین برای اطلاع از سایر خدمات ما به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.